مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 15:102018-10-15اقتصادي

ایلام و کرمانشاه به پروازهای فوق العاده فرودگاه پیام اضافه می شود


معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام از برنامه ریزی برای برقراری پروازهای جدید در مسیرهای مشهد، کیش، کرمانشاه و ایلام خبر داد.

- معاون هوانوردی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام: ایلام و کرمانشاه به پروازهای فوق العاده فرودگاه پیام اضافه می شود معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام از برنامه ریزی برای برقراری پروازهای جدید در مسیرهای مشهد، کیش، کرمانشاه و ایلام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر اتقیایی گفت: استقبال از پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سوی مردم افزایش چشمگیری پیدا کرده و تقاضای برقراری مسیرهای جدید از سوی مردم بسیار زیاد شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی گفت: فرودگاه پیام با امکانات خوب موجود امکان ارائه خدمات به پروازهای بین المللی در مسیر نجف اشرف را داراست و این موضوع به اطلاع مراجع ذیربط رسیده است و هرچند فرصت کمی برای برنامه ریزی این پروازها وجود دارد اما برای خدمات رسانی بهتر به زائرین اباعبدالله الحسین در حال رایزنی برای برقراری پرواز فوق العاده در مسیر کرمانشاه و ایلام هستیم و امیدواریم چند پرواز در این مسیرها دایر نماییم تا سهمی در خدمت به زائرین اربعین داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام و کرمانشاه به پروازهای فوق العاده فرودگاه پیام اضافه می شود

ایلام و کرمانشاه به پروازهای فوق العاده فرودگاه پیام اضافه می شود