مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 15:102018-10-15سياسي

همکاری سازمان مدیریت بحران و دانشگاه دفاع ملی برای کاهش خطرات سوانح طبیعی


رییس سازمان مدیریت بحران کشور از همکاری مشترک این سازمان با دانشگاه دفاع ملی خبر داد.

- اسماعیل نجار در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: پیش از ظهر امروز تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت بحران کشور و دانشگاه دفاع ملی منعقد شد که بر اساس آن همکاری های این دانشگاه در حوزه های مختلف مدیریت بحران افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه بر اساس ضرورت تشکیل هیئت های اندیشه ورزی، افزایش همکاری و مشارکت ها به منظور پیشگیری، کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه امضا شده است، گفت: بر این اساس مرکز اندیشه ورزی مدیریت بحران کشور برای بررسی موانع و ارائه راهکارهای متناسب با موضوعات مختلف تشکیل می شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ایجاد سیستم یکپارچه مدیریت اطلاعات در شرایط بحران را از دیگر مفاد این تفاهم نامه برشمرد و گفت: ارائه راهکارهای لازم برای فرهنگ سازی در مراحل مختلف مدیریت بحران از جمله پیش بینی، پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی و بازتوانی نیز در تفاهم نامه مدنظر قرار گرفته است.

به گفته نجار ارائه خروجی راهبردی برای استفاده از فناوری های نوین و دستاورد ها و تجربیات روز نیز از دیگر تعهدات طرفین در این تفاهم نامه است که به امضای خودش در مقام رییس سازمان و سردار احمد وحیدی در مقام رییس دانشگاه دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سازمان مدیریت بحران و دانشگاه دفاع ملی برای کاهش خطرات سوانح طبیعی

همکاری سازمان مدیریت بحران و دانشگاه دفاع ملی برای کاهش خطرات سوانح طبیعی