مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 14:202018-10-15بين الملل

نشست فردای عون و حریری تعیین کننده تشکیل دولت لبنان ظرف روزهای آتی است


حرف و حدیث ها درباره اعلام قریب الوقوع تشکیل دولت جدید لبنان زیاد و روی دیدار روز سه شنبه رییس جمهوری و نخست وزیر مکلف این کشور حساب باز شده تا این نشست مقدمه ای پیش از اعلام تشکیل دولت جدید در روزهای آینده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه لبنانی الاخبار، منابع آگاه در جریان ملی آزاد وابسته به جبران باسیل وزیر خارجه لبنان اعلام کردند، نشست دولتی جدیدی روز سه شنبه میان میشل عون، رییس جمهوری لبنان و سعد حریری، نخست وزیر مکلف این کشور برگزار خواهد شد.

به گفته این منابع، در صورتی که عون و حریری در همان فضای مثبتی که عون 10 روز پیش ابراز کرده بود، مشورت های خود را تکمیل کنند، لبنان به سمت تشکیل دولت جدید پیش خواهد رفت.

در این راستا، منابع آگاه از روند دولت می گویند، مساله تشکیل دولت جدید ظرف روزهای آینده مشخص می شود.

دلیل این خوش بینی آن است که حریری مجاب شده همه مسائل را حل کند و در مقابل اعتراض های ساده مانند مخالفت حزب القوات اللبنانیه با تصدی پست وزارت آموزش و پرورش متوقف نشود و در نهایت در انتظار مسائلی که همواره وجود داشته و خواهد داشت، نماند.

به گفته این منابع، تنها مانع در حال حاضر تصدی پست وزارت کار و رفاه توسط جریان المرده است که رییس جمهوری و جریان ملی آزاد با دادن این پست به این جریان مخالف هستند اما این مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست فردای عون و حریری تعیین کننده تشکیل دولت لبنان ظرف روزهای آتی است

نشست فردای عون و حریری تعیین کننده تشکیل دولت لبنان ظرف روزهای آتی است