مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 13:552018-10-15بين الملل

یدیعوت آحارونوت: عربستانی ها هنوز از اسراییلی ها نحوه انجام ترورها را نیاموخته اند


روزنامه اسراییلی یدیعوت آحارونوت با اشاره به ناپدید شدن روزنامه نگار و منتقد عربستانی و اظهارنظرها درباره ترور او نوشت، حداقل یک زمینه یعنی نحوه انجام ترورها وجود دارد که هنوز اسراییل دستوراتش را در این باره به عربستان دیکته نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به دنبال حادثه ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار و منتقد عربستانی پس از ورودش به کنسولگری کشورش در استانبول ترکیه ضمن اشاره به ناکامی مقامات عربستانی در ترور بی سر و صدا وی و بدون برملا شدن این جنایت نوشت، سعودی ها هنوز از اسراییل چگونه ترور کردن را یاد نگرفته اند.

این روزنامه نوشت، اسراییل تحولات این مساله را پیگیری می کند اما علنا در این باره اظهارنظری نکرده است.

یدیعوت آحارونوت به همکاری عربستان و اسراییل پرداخت و نوشت، میان سازمان اطلاعات این دو طرف در برخی زمینه های مشترک همکاری وجود دارد.

اگر گزارش های منتشر شده از سوی استانبول صحت داشته باشند، نشان می دهند حداقل یک زمینه یعنی چگونه ترور کردن وجود دارد که اسراییل هنوز دستوراتش را در این باره به عربستان دیکته نکرده است.

تحلیلگر امور اطلاعاتی روزنامه یدیعوت آحارونوت معتقد است، اگر سازمان اطلاعات عربستان مسؤول ترور خاشقجی باشد، باور کردن اینکه این عملیات بدون مشورت با کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یدیعوت آحارونوت: عربستانی ها هنوز از اسراییلی ها نحوه انجام ترورها را نیاموخته اند

یدیعوت آحارونوت: عربستانی ها هنوز از اسراییلی ها نحوه انجام ترورها را نیاموخته اند