مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 13:302018-10-15اجتماعي

پنجه ی گرگ ها بر گلوی اهالی روستاهای تفت


اهالی برخی مناطق روستایی شهرستان تفت مانند روستای زردین چندی است که در آستانه فصل سرما مورد حمله گله ای از حیوانات وحشی و درنده واقع می شوند که علاوه بر خسارات مالی، - حتی امنیت جانی آنها ار خدشه دار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمله گرگ ها به روستای زردین از توابع شهرستان تفت و نگرانی اهالی این منطقه از حملات مجدد آن ‎ ها، علاوه بر خسارات مالی ناشی از تلفات دام های اهالی، آنها را به لحاظ امنیت جانی نیز تهدید می کند.

مردم روستای زردین معتقد هستند که محیط زیست نباید به زنده گیری این حیوانات درنده بسنده کند چرا که تاکنون موفقیتی در این رابطه حاصل نشده لذا باید هر چه زودتر برای حفاظت از جان و مال مردم نسبت به معدوم سازی آن ها اقدام شود.

سید علیرضا میرسلیمی دهیار روستای زردین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با حمله حیوانات وحشی به روستاییان زردین و دام های آن ها، اظهار می کند: روزانه به طور متوسط سه راس دام در این روستا در اثر این حملات قربانی می شوند و اهالی روستا معمولاً از انجام حملات از سوی گله ای متشکل از شش یا هفت حیوان درنده شبیه گرگ گزارش داده اند.

وی با بیان این که روند تلفات دهی همچنان ادامه دارد، اضافه می کند: در این رابطه از سوی مسئولان محیط زیست نیز تله گذاری ها انجام شده ولی تاکنون موفقیتی در این رابطه حاصل نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجه ی گرگ ها بر گلوی اهالی روستاهای تفت

پنجه ی گرگ ها بر گلوی اهالی روستاهای تفت