مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 12:002018-10-15اقتصادي

تاسیس مرکز آموزش تخصصی فرش دستباف استان


رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف مشهد از تاسیس مرکز آموزش تخصصی فرش دستباف استان با هدف تقویت زیرساخت ها خبر داد.

- هادی مخملی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این مرکز با حمایت آموزش فنی و حرفه ای اتاق اصناف و شرکت شهرک های استان خراسان رضوی در دست راه اندازی است.

وی ادامه داد: این مرکز به عنوان پایگاهی در مشهد برای آموزش تخصصی در حوزه فرش دستباف، هم به لحاظ بازاریابی و هم به لحاظ مشتری مداری فعالیت خواهد کرد.

مخملی درباره اهداف این مرکز اظهار کرد: تمام آموزش های فنی و تخصصی در حوزه فرش دستباف در جهت بالا بردن اشتیاق و تخصص فعالان در این حوزه ارائه خواهد شد، چراکه حق ما به عنوان اولین کشور صادر کننده فرش دستباف در دنیا باید محفوظ بماند و گسترش یابد.

گذر از بازارهای سنتی به بازارهای جدید مخملی با اشاره به گذر بازارهای فرش ایران از بازارهای سنتی به بازارهای جدید، اظهار کرد: بازارهای سنتی، کشورهای اروپایی هستند اما به لحاظ محدود بودن بازارهای اروپایی و تغییر اولویت های مصرف کننده در این حوزه با سایر کفپوش ها، ما در بازارهای سنتی کمی افت داشتیم بنابراین به گسترش بازارهای جدید پرداختیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس مرکز آموزش تخصصی فرش دستباف استان

تاسیس مرکز آموزش تخصصی فرش دستباف استان