مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 11:352018-10-15فرهنگي

«حکایت های کمال» در شهرک غزالی ادامه دارد


سریال 150 قسمتی «حکایتهای کمال» به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی که این روزها در شهرک غزالی ساخت این مجموعه را ادامه می دهند، - سریال 150 قسمتی حکایتهای کمال به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی که این روزها در شهرک غزالی ساخت این مجموعه را ادامه می دهند، بازیگران جدید گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پروژه، در حالی که تصویربرداری سریال حکایتهای کمال همچنان در شهرک غزالی ادامه دارد، شهرام عبدلی و شهربانو موسوی هم جلوی دوربین این پروژه رفتند.

تاکنون بیش از 30 درصد سریال تصویربرداری شده است و تدوین سریال را به طور همزمان شادی شایانفر انجام می دهد.

سریال 150 قسمتی حکایتهای کمال به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی، اوایل مرداد ماه 97 در شهرک غزالی کلید خورد.

محمود پاک نیت، شهره لرستانی، نگارعابدی، فلورنظری، علی مسلمی، کاظم هژیرآزاد، شهرام عبدلی، سیروس میمنت، حمید ابراهیمی، اکبرسنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بیتا خردمند و حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال محمدرضا شیرخانلو، امیرحسین کافتری و محمدحسین بلوکات و جمعی از بازیگران سینما و تاتر جلوی دوربین این سریال رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حکایت های کمال» در شهرک غزالی ادامه دارد

«حکایت های کمال» در شهرک غزالی ادامه دارد