مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 11:202018-10-15اقتصادي

سرگردانی عشایر آذربایجان غربی برای فروش دامهایشان


مدیر کل امور عشایر آذربایجان غربی گفت: نبود متولی برای خرید تضمینی دام عشایر از مهمترین مشکلات عشایر استان است.

- بهرام زینال زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: نبود متولی برای خرید تضمینی دام عشایر و نبود صنایع تبدیلی برای تولیدات دامی عشایر همچون صنایع پشمی و صنایع تبدیلی لبنی از جمله مهمترین مشکلات جامعه عشایری استان است.

مدیر کل امور عشایر آذربایجان غربی با اشاره به صعوبت ارائه خدمات به عشایر با توجه به کوچنده بودن آنان خاطر نشان کرد: کوچک بودن پروژه ها از نظر حجم عملیاتی ، مبالغ اعتباری در نظر گرفته شده برای پروژه ها و عدم رغبت پیمانکاران برای انجام کار در مناطق عشایری دوردست و عدم استفاده از پیمانکار محلی ارائه خدمات به عشایر را با مشکل مواجهه کرده است.

وی در خصوص اقدامات امور عشایر استان در مناسب سازی راههای عشایری خاطرنشان کرد: حدودا 300 کیلومتر از ایل راه های عشایری در مناطق ییلاقی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان که مورد استفاده بیش از 1500 خانوار عشایری استان است مرمت و بازسازی شده است.

زینال زاده اظهار کرد: در موضوع بهداشت امور عشایر تعداد 13 حمام خورشیدی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 900میلیون ریال در مناطق عشایری احداث شده که حدود 130 خانوار از این حمام های خورشیدی استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی عشایر آذربایجان غربی برای فروش دامهایشان

سرگردانی عشایر آذربایجان غربی برای فروش دامهایشان