مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 11:102018-10-15فرهنگي

عصر حاضر دیگر عصر شعرهای عاشقانه نیست


یک شاعر با بیان این که عصر حاضر دیگر عصر شعرهای عاشقانه نیست اظهار کرد: شاعر باید مشکلات و دغدغه های مردم و جامعه خود را در شعرش بیان کند.

- نیر فرزین در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که مجموعه شعر زن پارچه ای شعرهای پنج سال اخیرش است که در این مجموعه گردآوری شده است، اظهار کرد: این مجموعه توسط انتشارات آنیما به چاپ رسیده و دارای دو دفتر است؛ یک دفتر آن شامل شعرهای سیاسی من با عنوان از حرمسرای شاه گریخته ام است و دفتر دوم شعرهای اجتماعی من با عنوان زن پارچه ای است.

او افزود: این کتاب 72 صفحه ای حدود 34 شعر نو را در خود جای داده و اسم کتاب از یکی از شعرهای فصل دوم با عنوان زن پارچه ای گرفته شده است.

این شاعر جوان گفت: شاعر باید مشکلات و دغدغه های مردم و جامعه خود را در شعرش بیان کند و در بیان این مشکلات نباید سطحی نگر باشد.

فرزین خاطرنشان کرد: پس از وقوع هر اتفاق و حادثه ای در جامعه شاعران می توانند از حادثه استفاده کنند و آن اتفاق را در شعرهای خود بگنجانند.

معمولا شاعرانی در این زمینه موفق عمل می کنند که پس از گذشت مدت زمانی به این موضوع بپردازند، چراکه زمان بسیاری از حقایق را بازگو می کند و شاعر می تواند به دور از هیجان به شعرگویی در این زمینه بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر حاضر دیگر عصر شعرهای عاشقانه نیست

عصر حاضر دیگر عصر شعرهای عاشقانه نیست