مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 17:362018-10-14دانش

هدایتگر های مته حفاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر طراحی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وحید اسماعیلی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولید کننده ابزار های حفاری در مراسم رونمایی از این فناوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه در مطالعات انجام شده در این .

- بومی سازی هدایتگر های مته حفاری در دانشگاه امیرکبیرنفت جهانی محققان یکی از شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر اساس امضای قراردادی موفق به طراحی و ساخت هدایتگر های مته های حفاری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وحید اسماعیلی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولید کننده ابزار های حفاری در مراسم رونمایی از این فناوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه در مطالعات انجام شده در این شرکت موفق به طراحی و ساخت 3 ست دستگاه در حوزه حفاری نفت شدیم، خاطرنشان کرد: این 3 ست، شامل 6 دستگاه می شود، ضمن آنکه این دستگاه ها جزء 10 قلم کالای استراتژیک وزارت نفت به شمار می رود.

وی اضافه کرد: دستگاهی که ساختیم، به عنوان ابزاری هستند که در پشت مته حفاری نصب می شوند و مته حفاری را برای ورود به عمق زمین هدایت می کنند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه این ابزار ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند مته را به سمت هدف هدایت کنند، یادآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایتگر های مته حفاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر طراحی شد

هدایتگر های مته حفاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر طراحی شد