مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 16:202018-10-14فرهنگي

سریال های پاییزی تلویزیون کدامند؟


تلویزیون چند مجموعه تلویزیونی را با موضوعات اجتماعی و خانوادگی در شب های پاییزی آماده پخش کرده است.

- سریال 30 قسمتی آسمان هوای باران دارد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، سریال 30 قسمتی و مدرسه محور آسمان هوای باران دارد در جدول تولید و پخش شبکه یک سیما قرار گرفت.

این سریال، قصه خانواده ای را روایت می کند که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکتری راهی تهران می شوند اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می شوند که دستمایه قصه های این سریال است.

سریال آسمان هوای باران دارد به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی امیر پوررحمانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در 30 قسمت 40 دقیقه ای در حال تولید است و به زودی از این شبکه به روی آنتن می رود.

تصویربرداری و تدوین سریال آسمان هوای باران دارد هم زمان با هم صورت گرفت و آخرین سکانس ها نیز در بیمارستان مفرح تهران با حضور مرجانه گلچین، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا کوثری تصویربرداری شد تا این سریال هر چه زودتر به پخش شبکه یک سیما برسد.

عوامل تولید این سریال عبارتند از: کارگردان: شهرام شاه حسینی؛ نویسنده: احمد رفیع زاده؛ مدیرتولید: مریم فاطمی؛ مدیر برنامه ریزی: مهدی آقایی؛ دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی؛ مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری؛ طراح صحنه و لبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال های پاییزی تلویزیون کدامند؟

سریال های پاییزی تلویزیون کدامند؟