مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 16:202018-10-14بين الملل

همسر سابق خاشقجی سکوت خود را شکست


دکتر آلاء نصیف، همسر سابق جمال خاشقجی، روزنامه نگار ناپدید شده عربستانی امروز (یکشنبه) به سکوت خود از زمان ناپدید شدن خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول پایان داد.

- دکتر آلاء نصیف، همسر سابق جمال خاشقجی، روزنامه نگار ناپدید شده عربستانی امروز (یکشنبه) به سکوت خود از زمان ناپدید شدن خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصیف در گفتگویی با پایگاه خبری العربیه اظهار داشت، برای تمامی مخالفان عربستانی اتفاق بدی نمی افتد و همه آنها حتی خارج عربستان مورد آزار قرار نمی گیرد، این واقعیت از زمان تاسیس عربستان وجود داشته است، شاید آنها انتقادات بیشتر و بزرگتری از جمال داشته اند اما اتفاق بدی برای آنها رخ نداده است و مصداق های آن نیز زیاد است.

همسر سابق خاشقجی در پاسخ به سوالی درباره خدیجه، نامزد خاشقجی گفت: در حالیکه خدیجه مدعی است نامزد جمال خاشقجی بوده است اما من پیش از این اسم او را نشنیده بودم و کسی از خانواده و پسر او عبدالله که پیش از ناپدپد شدن خاشقجی دو هفته در ترکیه بود، اطلاعی نداشت، اگر خدیجه در زندگی جمال بود، من اولین کسی بودم که مطلع می شدم اما او هرگز در زندگی خاشقجی نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر سابق خاشقجی سکوت خود را شکست

همسر سابق خاشقجی سکوت خود را شکست