مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 14:362018-10-14پزشكي

توزیع سبد غذایی بین 137 هزار کودک دچار سوء تغذیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر رحیمی، مدیرکل بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد با اعلام اینکه 160 هزار کودک دچار سوءتغذیه توسط وزارت بهداشت و درمان شناسایی شده اند، - مدیرکل بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد با اعلام اینکه 160 هزار کودک دچار سوءتغذیه توسط وزارت بهداشت شناسایی شده اند، گفت: از این تعداد 137 هزار کودک سبد غذایی دریافت می کنند و بقیه پشت نوبت دریافت سبد غذایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر رحیمی، مدیرکل بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد با اعلام اینکه 160 هزار کودک دچار سوءتغذیه توسط وزارت بهداشت و درمان شناسایی شده اند، گفت: از این تعداد 137 هزار کودک سبد غذایی دریافت می کنند و 23 هزار کودک دیگر پشت نوبت دریافت سبد غذایی بوده که در صورت تأمین اعتبار از این خدمت بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان با 16 هزار کودک دچار سوءتغذیه نسبت با سایر استان ها بیشترین تعداد کودکان مبتلابه سوء تغذیه را دارد، بیان داشت: استان های سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان و لرستان به ترتیب بعد از کرمان دارای بیشترین تعداد کودکان دچار سوءتغذیه هستند.

رحیمی با بیان اینکه 13 درصد از کودکانی که سبد غذایی دریافت می کنند تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: 87 درصد از آنان افراد نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سبد غذایی بین 137 هزار کودک دچار سوء تغذیه

توزیع سبد غذایی بین 137 هزار کودک دچار سوء تغذیه