مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 14:252018-10-14بين الملل

پیشتازی دموکرات ها در نظرسنجی های پیش از انتخابات کنگره آمریکا


یک نظرسنجی که نتایج آن امروز (یکشنبه) منتشر شد، نشان داد که میزان محبوبیت حزب جمهوری خواه آمریکا متعلق به دونالد ترامپ نسبت به ماه اوت بهبود یافته اما حزب دموکرات به میزان 11 درصد بر این حزب رقیب خود برتری دارد.

- پیشتازی دموکرات ها در نظرسنجی های پیش از انتخابات کنگره آمریکا یک نظرسنجی که نتایج آن امروز (یکشنبه) منتشر شد، نشان داد که میزان محبوبیت حزب جمهوری خواه آمریکا متعلق به دونالد ترامپ نسبت به ماه اوت بهبود یافته اما حزب دموکرات به میزان 11 درصد بر این حزب رقیب خود برتری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این نتیجه درحالی مطرح شده که تنها سه هفته تا زمان برگزاری انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا باقی مانده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی که از سوی موسسه Langer Research Associates صورت گرفته، مجموع 53 درصد پاسخگویان گفتند که از حزب دموکرات آمریکا حمایت می کنند و در مقابل 42 درصد از آمریکایی های شرکت کننده در این نظرسنجی نیز اظهار داشتند که به نفع حزب جمهوری خواه رای می دهند.

این نظرسنجی فاش کرد، 45 درصد پاسخگویان به حزب دموکرات برای رسیدگی به مشکلات مهم پیش روی کشور اعتماد بیشتری دارند در حالی که تنها 37 درصد ترجیح میدادند که حزب جمهوری خواه به این مسائل رسیدگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی دموکرات ها در نظرسنجی های پیش از انتخابات کنگره آمریکا

پیشتازی دموکرات ها در نظرسنجی های پیش از انتخابات کنگره آمریکا