مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 11:252018-10-14اجتماعي

توضیحاتی درباره طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد)


مدیرکل پیشگیری های فرهنگی اجتماعی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه توضیحاتی را در رابطه با طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) ارائه کرد.

- توضیحاتی درباره طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) مدیرکل پیشگیری های فرهنگی اجتماعی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه توضیحاتی را در رابطه با طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد زنگانه در حاشیه کارگاه آموزشی ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان در جمع خبرنگاران در رابطه با طرح نماد ، اظهار کرد: چند سال قبل به این خلأ رسیدیم که برنامه های مناسب برای پیشگیری های رشد مدار که ذیل پیشگیری های اجتماعی است، مغفول مانده است.

با کمک یکی از دانشگاه های کشور در حوزه علوم اجتماعی به نام علوم بهزیستی یک کارگاه رشدمدار مستقر و در آن کارگاه ها، خلاها را شناسایی کردیم نتیجه این بود که پیشگیری رشدمدار در سطح ساختار و برنامه ای مورد غفلت قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه پیشگیری رشدمدار جامعه هدف مشخص دارد و جامعه هدف آن، تمامی آحاد جامعه زیر 18 سال است، عنوان کرد: مداخلات پیشگیری رشدمدار به سه دسته مدرسه محور، خانواده محور و جامعه محور تقسیم می شود و شاید این سوال در ذهن شکل بگیرد که آموزش را باید از کجا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی درباره طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد)

توضیحاتی درباره طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد)