مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 00:152018-10-13فرهنگي

سلبریتی ها موجکی هم ایجاد نمی کنند!


محمد قاسم زاده با بیان این که حضور سلبریتی ها در ادبیات جدی نیست، می گوید: این سلبریتی ها حتی نمی توانند موجکی در ادبیات ایجاد کنند؛ کاری که یک نویسنده تازه کار می تواند انجام دهد.

- این داستان نویس در گفت وگو با ایسنا، درباره ورود سلبریتی ها به عرصه ادبیات اظهار کرد: من نمی توانم موافق یا مخالف نوشتن کسی باشم، در واقع هیچ کس نمی تواند موافق یا مخالف ورود فردی به عرصه ادبیات باشد بلکه این خود فرد است که معین می کند وارد عرصه ای بشود یا نه، در واقع هر فردی این آزادی را دارد که وارد هر عرصه ای بشود.

همان طور که ممکن است من نقاشی کنم و وارد عرصه نقاشی بشوم؛ اگر بتوانم خودم را در آن عرصه جا بیندازم عرضه دارم.

او با بیان این که معتقد است در عرصه هنر هیچ کس جای دیگری را تنگ نمی کند، افزود: به نظرم هرکس که توانایی داشته باشد می تواند وارد عرصه ادبیات شود، اما با توجه به وضعیت اقتصادی ناشران، ورود به این عرصه برای افراد ناشناخته خیلی سخت شده است، ولی سلبریتی ها راحت تر وارد این عرصه می شوند، زیرا قبلا در جای دیگری مطرح شده اند.

من در 70-80 سال اخیر به ندرت سلبریتی ای را دیده ام که وارد ادبیات شده باشد و مطرح شود؛ تعداد افرادی مانند بهمن محصص بسیار کم است که مثلا هم یک نقاش درجه یک باشند و هم یک مترجم درجه یک.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی ها موجکی هم ایجاد نمی کنند!

سلبریتی ها موجکی هم ایجاد نمی کنند!