مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 17:112018-10-13دانش

مراکز تحقیق و توسعه شرکت های دانش بنیان در دانشگاه فردوسی ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، رضا قنبری، رییس پارک علم و فناوری خراسان در نشست مشترک با مسئولان و مدیران دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی، - رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی از ایجاد مراکز تحقیق و توسعه(R&D) شرکت های دانش بنیان این پارک در دانشگاه فردوسی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، رضا قنبری، رییس پارک علم و فناوری خراسان در نشست مشترک با مسئولان و مدیران دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی، اظهار کرد: قرار است آیین نامه ای تدوین شود تا بر اساس آن، شرکت هایی که از مرکز رشد دانشگاه فردوسی خارج می شوند و تمایل به ورود به مجموعه پارک داشته باشند، در صورت کسب شرایط لازم برای پذیرش در خود دانشگاه به فعالیتشان ادامه دهند.

قنبری از ایجاد مراکز تحقیق و توسعه شرکت های پارک در دانشگاه به عنوان یکی از برنامه های پارک خبر داد تا از این طریق، شناخت و همکاری لازم بین دانشجویان و اساتید با شرکت های فناور و دانش بنیان به وجود آید.

دعوت از کارشناسان و متخصصان حوزه پارک های علم و فناوری جهت برگزاری دوره آموزشی با محوریت ارتباط پارک و دانشگاه از جمله برنامه های پارک بود که مورد اشاره قنبری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز تحقیق و توسعه شرکت های دانش بنیان در دانشگاه فردوسی ایجاد می شود

مراکز تحقیق و توسعه شرکت های دانش بنیان در دانشگاه فردوسی ایجاد می شود