مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 14:562018-10-13دانش

3 موکب دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام در ایام اربعین به زائران خدمت رسانی می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا خدادادی ، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بیان داشت: همزمان با ایام پیاده روی اربعین حسینی، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام از برپایی سه موکب دانشجویی در ایلام از سوی بسیج دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا خدادادی ، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بیان داشت: همزمان با ایام پیاده روی اربعین حسینی، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام سه موکب دانشجویی برپا خواهد کرد.

وی گفت: یکی از این موکب ها که ویژه برادران خواهد بود، در مرز مهران برپا خواهد شد و خدمات راهنمایی زوار، توزیع بسته های خوراکی، ارائه نقشه مسیر و اطلاعات کلی از مرز مهران را به زائران ارائه می دهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در ادامه افزود: دو موکب دیگر به صورت مشترک با دانشگاه آزاد ایلام برپا خواهند شد که یکی از این موکب ها در ورودی شهر و موکب دیگر داخل شهر است.

خدادادی با اشاره به اقدامات فرهنگی دانشجویان در این موکب ها گفت: علاوه بر عرضه محصولات فرهنگی به زائران، خانواده های ایتامی را شناسایی کرده ایم که توانایی ساخت محصولات تبرکی که زوار اباعبدالله الحسین (ع) از عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 موکب دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام در ایام اربعین به زائران خدمت رسانی می کنند

3 موکب دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام در ایام اربعین به زائران خدمت رسانی می کنند