مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 10:452018-10-13سياسي

بدرقه کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی/ توصیه وزیر بهداشت به زائران


وزیر بهداشت ضمن تشریح اقدامات وزارت بهداشت برای حفظ سلامت زائرین اربعین حسینی، در عین حال از زائران خواست که مراقبت سلامتی شان در حین سفر به کربلا و نجف باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در مراسم بدرقه کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی، گفت: در کنار مرقد امام خمینی (ره) و رهروان صالح آن بزرگوار در بهشت زهرا (س) و در جوار قبور مطهر صف شکنان و رزمندگانی هستیم که برای رسیدن به کربلا معبرگشا بودند و جان شان را فدا کردند که به همه آنها و به همه کسانی که این راه را گشودند، درود می فرستیم و امیدواریم ما ادامه دهندگان صادق و خالص این راه باشیم.

خوشحالم که بار دیگر با شما همکاران اورژانس و حوزه بهداشت برای خدمت رسانی به زائران حسینی آماده می شویم.

شما پیش قراول و تامین کننده سلامت و امنیت جانی این زائران هستید و امیدوارم در کنار سایر خدمت گذاران اعم از هلال احمر، پلیس، وزارت کشور و .

در حوزه امنیت و دفاع از زائران ایرانی و زائران کشورهای اطراف که وارد مرزهای شرقی ما می شوند تا خود را به کربلا برسانند، موفق باشید.

هاشمی با بیان اینکه خوشحالم که بار دیگر توفیق با ما یار بود و می توانیم در این ایام انجام وظیفه کنیم، افزود: شما 25 روز در خدمت زائران امام حسین (ع) هستید و امیدوارم خداوند اجرش را در این دنیا و آن دنیا به شما بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی/ توصیه وزیر بهداشت به زائران

بدرقه کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی/ توصیه وزیر بهداشت به زائران