مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1397 ساعت 18:162018-10-12سياسي

سرعت در انجام زیرساخت های شهری و عمرانی در دستور کار دولت


معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها در دشتستان را به صورت جدی در دستور کار داریم، گفت: سیاست دولت سرعت بخشی در انجام زیرساخت های شهری و عمرانی است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی جمالی نژاد صبح امروز در بازدید از روند اجرای طرح های عمرانی در دست ساخت استان بوشهر با اشاره به تلاش مسئولان دستگاه های اجرایی و همراهی نمایندگان مجلس برای تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی، اظهار داشت: طرح ها و پروژه های متنوعی در استان های کمتر توسعه یافته و کم برخوردار اجرا می شود.

وی با اشاره به تکمیل پروژه های راهسازی به عنوان یک اولویت بسیار مهم، افزود: تکمیل محور بزرگراهی اهرم تنگستان به دشتستان از برنامه های مهمی است که با جدیت پیگیری می شود.

معاون عمرانی وزیر کشور خاطرنشان کرد: در راستای توسعه زیرساخت های شهری و روستایی در نقاط مختلف کشور تلاش خوبی صورت گرفته و طرح های متنوعی در دست اجراست.

وی با اشاره به انجام سفر به استان های ایلام، کرمانشاه، خوزستان، فارس و بوشهر بیان کرد: پنجشنبه و جمعه هر هفته به استان های مختلف سفر می کنیم و در این سفرها پروژه های عمرانی شاخص این استان ها بررسی می شود.

جمالی نژاد به بیمارستان 17 شهریور برازجان که بر اثر آتش سوزی از بین رفته، اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم برای جایگزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت در انجام زیرساخت های شهری و عمرانی در دستور کار دولت

سرعت در انجام زیرساخت های شهری و عمرانی در دستور کار دولت