مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1397 ساعت 16:562018-10-12سياسي

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب: دشمنان سعی در انحراف فکری جوانان و نوجوانان دارد


دشمنان با تبلیغات مسموم و بمباران فکری و با حمله به مقدسات نظام و ترویج القائات شبهه برانگیز سعی در انحراف فکری جوانان و نوجوانان دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی امروز در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی این شهر گفت: مردم استان ایلام چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در دوران انقلاب به خوبی از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند و امروزه با تقدیم سه هزار شهید و 12 هزار جانباز پای انقلاب ایستاده اند.

وی اظهار کرد: اکنون چهل سال از انقلاب می گذرد و امام راحل با پشتیبانی این مردم مؤمن رژیم پوسیده شاهنشاهی را از این کشور بیرون کرد.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب افزود: آنچه امروز بسیار مهم است اینکه نسل های سوم و چهرام انقلاب از آن دوران خبر ندارند که چه بودیم و چه کردیم اینکه در آن زمان مؤمنین در ذلت و کافران در عزت بودند.

محمدی گلپایگانی تأکید کرد: روحانیون و کسانی که تریبون در اختیار دارند به خصوص نویسندگان و رسانه ها باید این حلقه گمشده را برای نسل جوان تشریح کنند که امروز بزرگترین نعمت خداوند به مردم نعمت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه امروز روز عزت جمهوری اسلامی و ملت ایران است، بیان کرد: امروزه حتی برخی کشورهای توسعه یافته و اروپایی که ادعای عزت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب: دشمنان سعی در انحراف فکری جوانان و نوجوانان دارد

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب: دشمنان سعی در انحراف فکری جوانان و نوجوانان دارد