مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1397 ساعت 16:462018-10-12سياسي

نماز جمعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه یکی از بزرگترین عنایات الهی به ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری ظهر امروز در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی این شهر گفت: یکی از افتخارات مردم ایلام مقاومت و ایستادگی به صورت خانوادگی در برابر تجاوزات رژیم بعثی  است.

وی اظهار کرد: نماز جمعه یکی از بزرگترین عنایات الهی به ملت ایران است آنگونه که یکی از بزرگ ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز به شمار می رود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور افزود: از سنگر نماز جمعه جبهه ها ایجاد شد، بسیج ها شکل گرفت، وحدت آفرینی ها به وجود آمد، نیروهای مومن و انقلابی پدیدار گشتند و چه بسا بسیاری از مسائل و مشکلات مردم در این سنگر با ارزش مرتفع شده است.

حاج علی اکبری اضافه کرد: مردمان ما اهل نماز جمعه هستند لذا به همین منظور برای اعتلای بیشتر نمازجمعه به منظور قدرشناسی از یک امام جمعه عزیز که از فرزندان این دیار بوده و سال ها خدمت کرده به ایلام سفر کردیم و امیدواریم که ایشان مورد عنایت الهی باشند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید شهر ایلام گفت: با شناختی که از امام جمعه جدید ایلام پیدا داریم امیدواریم بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

نماز جمعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است