مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1397 ساعت 15:352018-10-12سياسي

برپایی جشنواره قرآن و عترت


بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور کشور 22 تا 25 مهر به میزبانی دانشگاه پیام نور کرمانشاه برگزار می شود.

- بهمن سعیدی پور رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری هرساله جشنواره قرآن و عترت را باهدف اعتلای بصیرت دینی و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه های پیام نور کشور اظهار کرد: امسال بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور کشور طی سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی و استانی این مسابقات، ادامه داد: در مرحله مقدماتی این مسابقات اردیبهشت امسال در بیش از 500 مرکز و واحد پیام نور کشور برگزارشد و بیش از 17 هزار دانشجو و استاد دانشگاه - در دو بخش خواهران و برادران- در این مسابقات شرکت کردند.

رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه تصریح کرد: همچنین پس از برگزاری مرحله استانی مسابقات نیز 250 نفر در دو بخش دانشجویان و اساتید منتخب شدند.

وی بابیان اینکه امسال کرمانشاه میزبان مرحله کشوری مسابقات خواهد بود، عنوان کرد: مسابقات شامل شش بخش آوایی، معارفی، فناوری، ادبی، پژوهشی و هنری است و در 34 رشته برگزار می شود.

سعیدی پور بااشاره به برگزاری مسابقات از 22 تا 25 مهر، عنوان کرد: محل برگزاری مسابقات در تالار همایش های مجتمع تفریحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشنواره قرآن و عترت

برپایی جشنواره قرآن و عترت