مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1397 ساعت 15:162018-10-12سياسي

مشکل اقتصادی با تسلیم شدن برابر آمریکا حل نمی شود/ آمریکا در حال سراشیبی است


امام جمعه گرگان پیشرفت ایران را موجب شکست قطعی آمریکا دانست و تاکید کرد: مشکل اقتصادی کشور با تسلیم شدن برابر آمریکا حل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان انسان را به سعادت ابدی می رساند.

وی با اشاره به اینکه مومنان در انجام کارهای خوب باید از یکدیگر سبقت بگیرند، افزود: برخی برای رسیدن به ثروت، مقام و مسوولیت از یکدیگر سبقت می گیرند اما خدا می فرماید برای رسیدن به مغفرت الهی با یکدیگر مسابقه بدهند.

نورمفیدی با اشاره به زودگذر بودن لذات مادی و دنیوی ابراز کرد: آخرت را همه در پیش داریم پس باید تلاش کنیم و سرگرم دنیا نشویم و عمل صالح انجام دهیم.

امام جمعه گرگان با یادآوری توجه به روز معاد تصریح کرد: بعد از آنکه عجل انسان فرا برسد وقت توبه پایان می یابد و در روز آخرت متضرر می شوند.

نورمفیدی با اشاره به بیاناتی از امیر مومنان علی علیه السلام گفت: برای دنیا باید کار و تلاش کنیم مسابقه باید برای هدف متعالی باشد نه اهداف زودگذر که فانی است.

وی با اشاره به حضور باشکوه بسیجیان در سراسر کشور و سخنرانی رهبر معظم انقلاب در استادیوم آزادی تهران ابراز کرد: ممکن است این حضور برای برخی رفتار عادی باشد اما اثر این اجتماعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اقتصادی با تسلیم شدن برابر آمریکا حل نمی شود/ آمریکا در حال سراشیبی است

مشکل اقتصادی با تسلیم شدن برابر آمریکا حل نمی شود/ آمریکا در حال سراشیبی است