مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1397 ساعت 15:102018-10-12ورزشي

اردوهای خارجی لازمه استمرار موفقیت شطرنج نابینایان ایران


سرمربی تیم شطرنج بانوان نابینای ایران در سومین دوره بازی های آسیایی گفت: پیش زمینه اصلی استمرار موفقیت کنونی شطرنج بازان نابینا تدارک اردوهای خارجی است.

- اردوهای خارجی لازمه استمرار موفقیت شطرنج نابینایان ایران سرمربی تیم شطرنج بانوان نابینای ایران در سومین دوره بازی های آسیایی گفت: پیش زمینه اصلی استمرار موفقیت کنونی شطرنج بازان نابینا تدارک اردوهای خارجی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا به جاکارتا، شادی پریدر عصر جمعه در حاشیه مراسم پایانی شطرنج سریع نابینایان با ابراز رضایت از نتایج کسب شده در جاکارتا گفت: شطرنج بازان ایرانی گل کاشتند.

در بخش بانوان توانستند سه مدال طلا، پنج نقره و سه برنز برای کاروان ورزشی ایران به ارمغان آورند.

در بخش آقایان نیز شطرنج بازان نابینا توانستند یک طلای انفرادی توسط امید کریمی، نقره تیمی در b2_3 و برنز تیمی در b1 کسب کنند و مجموع مدال های کاروان ایران در این رشته به عدد چهارده رسید.

وی در پاسخ به پرسشی در زمینه پیش بینی این موفقیت پیش از آغاز بازی های پارا آسیایی گفت: اردوهای داخلی و برنامه هایی که براساس آن روند پیشرفت شطرنج نابینایان ارزیابی می شد، حکایت از موفقیت این رشته در جاکارتا داشت اما موفقیت کلی تیمی و انفرادی شطرنج بازان فراتر از تصور بود زیرا شطرنج بازان نابینای ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای خارجی لازمه استمرار موفقیت شطرنج نابینایان ایران

اردوهای خارجی لازمه استمرار موفقیت شطرنج نابینایان ایران