مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 22:512018-10-11بين الملل

هشدار وزارت خزانه داری آمریکا در مورد تجارت با ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اداره نظارت بر جرایم مالی خزانه داری آمریکا توصیه نامه ای را در راستای آنچه که کمک به نهادهای مالی برای شناسایی و گزارش دهی مبادلات غیر قانونی احتمالی مرتبط با جمهوری اسلامی ایران خوانده، - وزارت خزانه داری آمریکا در توصیه ای نامه هشدارآمیز 20 صفحه ای در مورد تجارت با ایران هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اداره نظارت بر جرایم مالی خزانه داری آمریکا توصیه نامه ای را در راستای آنچه که کمک به نهادهای مالی برای شناسایی و گزارش دهی مبادلات غیر قانونی احتمالی مرتبط با جمهوری اسلامی ایران خوانده، منتشر کرده است.

نهاد مذکور هدف دیگر توصیه نامه را این دانسته که به نهادهای مالی خارجی کمک شود ضمن کسب درک بهتر از تعهدات نهادهای مالی متناظرشان در آمریکا، از قرار گرفتن در معرض تحریم های آمریکا جلوگیری کنند.

خزانه داری آمریکا ادعا کرد که فعالیت های ایران نظام مالی بین المللی را با خطرات پولشویی و تأمین مالی تروریسم مواجه می کند و هدف دیگر این توصیه نامه را از بین بردن این خطرات عنوان کرد.

در این توصیه نامه آمده است: هدف از این توصیه نامه همچنین این است که به موسسات مالی خارجی کمک شود با کسب درک بهتر از تعهدات کارگزاران خود در آمریکا از تحریم های آمریکا اجتناب کنند و خطراتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزارت خزانه داری آمریکا در مورد تجارت با ایران

هشدار وزارت خزانه داری آمریکا در مورد تجارت با ایران