مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 17:062018-10-11دانش

اعتراف جهان به پیشرفت علمی ایران


کشورهای دنیا به اعجاب برانگیز بودن پیشرفت علمی کشور ما معترف اند، حتی دریکی از مقالات معتبر علمی دانشگاه آزاد اسلامی را جز 20 دانشگاه برتر دنیا دانسته اند و از رشد قابل توجه ایران اسلامی در این عرصه شگفت زده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از کاشان، محمدمهدی طهرانچی عصر امروز در آیین آغاز سال تحصیلی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: نظام آموزش عالی در کشور ما سرعت بسیار زیادی دارد و اعجاب انگیز است.

وی اضافه کرد: کشورهای دنیا  به اعجاب برانگیز بودن پیشرفت علمی کشور ما معترف اند، حتی دریکی از مقالات معتبر علمی دانشگاه آزاد اسلامی را جز 20 دانشگاه برتر دنیا دانسته اند و از رشد قابل توجه ایران اسلامی در این عرصه شگفت زده شده اند.

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اینکه مشاهده می کنیم گاهی بعضی از اتفاقات ناصحیح در سیستم آموزشی کشور رخ می دهد دلیلش به بیان رهبر معظم انقلاب این است که پیشرفت علمی در کشور ما دشمن دارد و نمی خواهند ایران به راحتی به فعالیت های علمی خود برسد که بعضاً نتیجه اش ایجاد یک جریان غلط علمی در کشور می شود.

وی ضمن اشاره به پدیده خرید و فروش پایان نامه و تجارت فصلنامه های علمی افزود: البته گاهی ضمن این جریان غلط که حاصل فعالیت دشمنان ما هست، یک جریان فرصت طلب اقتصادی هم پیدا می شود که باعث ابتذال در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف جهان به پیشرفت علمی ایران

اعتراف جهان به پیشرفت علمی ایران