مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 15:552018-10-11اجتماعي

چرا گورخرهای ایرانی به پارک کویر نرسیدند؟


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان ضمن عذرخواهی از تلف شدن تعدادی از گورهای ایرانی در یک پروژه انتقال، گفت: محیط زیست در روند بررسی عوامل موثر در این اتفاق ناگوار به هر عاملی برسد با آن برخورد می کند.

- عباسعلی دامنگیر در گفت وگو با ایسنا، با ابراز ناراحتی از تلف شدن تعدادی از گورهای ایرانی در فرآیند انتقال از توران به پارک ملی کویر اظهار کرد: سازمان محیط زیست به طور دقیق پیگیر دلایل تلف شدن این گورها است و تا حصول نتیجه نهایی با قاطعیت این روند بررسی را ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه سه عامل احتمالی این حادثه از سوی محیط زیست در حال بررسی است افزود: نخستین عامل، بحث نقش احتمالی داروهای بیهوشی در تلف شدن این گورها است که این مهم در حال بررسی است و دو عامل بیماری احتمالی گورخرها و خطای انسانی و سهل انگاری نیز به طور همزمان در حال بررسی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه از نظر ما تلف شدن یک گونه هم قابل تحمل نیست تصریح کرد: متاسفانه به دلایلی این اتفاق افتاده و در فرآیند انتقال گورها که با مجوز رسمی سازمان انجام شده تعدادی از گورها تلف شدند.

وی با بیان اینکه تلف شدن حیات وحش در طرح های زنده گیری معمولا در سطح جهان و در هر انتقالی امکان پذیر و مسبوق به سابقه است گفت: یکی از گزینه هایی که در روند بررسی دلایل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گورخرهای ایرانی به پارک کویر نرسیدند؟

چرا گورخرهای ایرانی به پارک کویر نرسیدند؟