مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 14:162018-10-11سياسي

مراسم نکوداشت حجت الاسلام علوی در زنجان برگزار شد


مراسم نکوداشت حجت الاسلام حاج سید ابوطاهر موسوی علوی با حضور آیت الله حسینی بوشهری رییس شورای عالی حوزه های علمیه در زنجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ مراسم نکوداشت حجت الاسلام حاج سید ابوطاهر موسوی علوی پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله حسینی بوشهری رییس شورای عالی حوزه های علمیه برگزار شد.

دبیر شواری عالی حوزه های علمیه کشور با مثبت ارزیابی کردن برگزاری نکوداشت سید ابوطاهر موسوی علوی اظهار کرد: مقوله ای به عنوان تکریم از عالمان دین یک امر مرسوم در بین اقوام و ملل است ولی در دین مبین اسلام هم گام های بلندی در این راستا برداشته است.

آیت الله بوشهری با اشاره به برخی از آیات قرآنی نازل شده در زمینه تجلیل از عالمان دینی بیان کرد: مردم ما در این شرایط باید عالمان دین را بشناسند؛ که یکی از راه های شناخت عالمان دینی نیز همین برگزاری مراسمات تجلیل است.

وی با بیان اینکه گرامی ترین افراد نزد خداوند پس از معصومان (ع) عالمان دینی هستند، گفت: خداوند به عزت و جلالش سوگند یاد کرده است که مومنانی که از حضور عالمان دینی در زمین بهره مند می شود را در بهشت همنشین عالمان قرار می دهد.

 دبیر شواری عالی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه عالمان دینی همچون مرزبانان از فکر و اندیشه جامعه مراقبت می کنند، گفت: آنچه مسلم است، زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم نکوداشت حجت الاسلام علوی در زنجان برگزار شد

مراسم نکوداشت حجت الاسلام علوی در زنجان برگزار شد