مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 12:152018-10-11سياسي

اربعین مانور شیعه است


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: اربعین به عنوان مانور شیعه با هیچ حرکتی قابل مقایسه نیست که مشابهی برای آن داشته باشیم، زیرا میلیون ها انسان با پای پیاده و خیلی حماسی، - پرشور، جهت دار و با پیام عاشورایی در شرایطی که انوع تهدیدها متوجه مردم است، سلحشورانه در صحنه حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرت الله لطفی درباره پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: این پدیده مبارک که چند سالی است باشکوه تر از سال قبل و با حضور میلیونی مردم شریف، متدین و عاشقان حضرت اباعبدالله علیه السلام پیاده روی از نجف تا کربلا اتفاق می افتد، یک استثناء است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته ی تاریخ آمده که مردم عراق پیاده روی هایی داشتند اما رژیم بعث مانع شد، افزود: اما پیاده روی با این شکوه و عظمت و حضور میلیون ها نفر و ایرانیان سلحشور و عاشورایی، مسبوق به سابقه نیست.

لطفی تصریح کرد: پیاده روی اربعین یک موج عظیم و بسیار تأثیرگذار در عرصه بین الملل است و نباید فراموش کنیم این پیاده روی در شرایطی آغاز شد که کشور عراق توسط آمریکایی ها اشغال شده بود.

وی با اشاره به حضور بیگانگان در عراق، فعالیت های تروریستی، بعثی های خبیث، تلاش مذبوحانه رژیم آل سعود و وهابیت برای تحت فشار قرار دادن و آسیب وارد کردن به این حرکت حماسی و الهی تصریح کرد: این مانور ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین مانور شیعه است

اربعین مانور شیعه است