مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 12:062018-10-11اجتماعي

اسناد کوتاهی آموزش و پرورش کردستان در مرگ دانش آموز سنندجی


اداره کل نوسازی مدارس کردستان طی هفت سال گذشته سه بار تخریبی بودن مدرسه «ظفر گرماش» را به اداره کل آموزش و پرورش این استان گوشزد می کند اما بی تفاوتی آموزش و پرورش نسبت به این قضیه موجب شد «دنیا ویسی» دانش آموز اول ابتدایی این مدرسه براثر ریزش دیوار مدرسه جان خود را از دست دهد.

- اداره کل نوسازی مدارس کردستان طی هفت سال گذشته سه بار تخریبی بودن مدرسه ظفر گرماش را به اداره کل آموزش و پرورش این استان گوشزد می کند اما بی تفاوتی آموزش و پرورش نسبت به این قضیه موجب شد دنیا ویسی دانش آموز اول ابتدایی این مدرسه براثر ریزش دیوار مدرسه جان خود را از دست دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بی تدبیری مدیران به بهانه نبود اعتبار و یا اولویت قراردادن سایر فعالیت ها بهانه جدیدی برای عبور از یک رویداد ناخوشایند نیست.

صبح روز 16 مهرماه جاری؛ در دبستان ظفر روستای گرماش از توابع سنندج براثر ریزش دیوار مدرسه یک دانش آموز اول ابتدایی جان خود را از دست می دهد، چند ساعت بعد خبر آن از سوی سایت های خبری منتشر شد و آموزش و پرورش نیز جزییات اتفاق را منعکس کرد.

17 مهرماه جاری؛ رسانه های بیگانه شایعات منتشر شده در مجازستان مبنی بر تجاوز به دانش آموز گرماشی را دستمایه انتشار اخبار بی اساس می کنند و18 مهرماه جاری؛ ابعاد شایعات گسترش می یابد و تجاوز و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد کوتاهی آموزش و پرورش کردستان در مرگ دانش آموز سنندجی

اسناد کوتاهی آموزش و پرورش کردستان در مرگ دانش آموز سنندجی