مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 11:152018-10-11سياسي

چرا ایجاد خط تولید مته حفاری مهم است؟


نماینده تام الاختیار استاندار خوزستان در امور اشتغال با حضور در جهاد دانشگاهی خوزستان، از روند استقرار خط تولید مته حفاری در این سازمان بازدید کرد.

- توضیحات نماینده تام الاختیار استاندار خوزستان در مراسم بازدید: چرا ایجاد خط تولید مته حفاری مهم است؟ نماینده تام الاختیار استاندار خوزستان در امور اشتغال با حضور در جهاد دانشگاهی خوزستان، از روند استقرار خط تولید مته حفاری در این سازمان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یداله مهرعلیزاده در بازدید از روند استقرار خط تولید مته حفاری جهاد دانشگاهی خوزستان، گفت: تدوین دانش فنی و راه اندازی خط تولید مته حفاری که پیش از این کشور به واردات آن وابسته بود، غروربرانگیز و موجب افتخار است.

انجام چنین کاری و دستیابی به این موفقیت، ارزش علمی، انسانی و فنی بالایی دارد؛ به ویژه برای کشور ما که با تحریم های ظالمانه ای مواجه است، این موفقیت، برگ افتخاری برای کشور، جامعه علمی و جهاد دانشگاهی است.

وی افزود: مهم ترین وظیفه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، کمک به توسعه استان و فراهم کردن شرایط رشد اقتصادی است که لازمه آن، انجام فعالیت هایی است که منجر به تولید دانش فنی شوند، زیرا تولید دانش فنی، پیشران توسعه استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ایجاد خط تولید مته حفاری مهم است؟

چرا ایجاد خط تولید مته حفاری مهم است؟