مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 09:252018-10-11دانش

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآورانه دستگاه های اجرایی و مراکز علمی کاربردی


رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: نمایشگاه دستاوردهای نوآورانه دستگاه های اجرایی و مراکز علمی کاربردی لرستان برپا می شود.

- دکتر سعید فرح بخش در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای نوآورانه دستگاه های اجرایی و مراکز علمی کاربردی استان، اظهار کرد: این نمایشگاه از 21 تا 25 مهرماه جاری در محل سالن ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: دستاوردهای نوآورانه 13 دستگاه های اجرایی استان در قالب 18 غرفه و 17 مراکز علمی کاربردی در قالب 18 غرفه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

فرح بخش اضافه کرد: در مجموع این نمایشگاه 35 غرفه خواهد داشت و در کنار آن روزانه کارگاه های آموزشی مرتبط با مباحث کارآفرینی برگزار می شود.

رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان افزود: کارگاه های نقش رسانه در ترویج فرهنگ مهارت و اشتغالزایی، روش های راه اندازی کسب و کار، نقش فناوری اطلاعات و کاربرد آن در اشتغالزایی و خلاقیت و نوآوری در توسعه کسب و کار و کارآفرینی به ترتیب از روز شنبه تا سه شنبه ماه جاری برگزار خواهند شد.

وی گفت: در کنار این نمایشگاه دانشجویان، اساتید و پژوهشگران می توانند از خدمات کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی استان نیز بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآورانه دستگاه های اجرایی و مراکز علمی کاربردی

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآورانه دستگاه های اجرایی و مراکز علمی کاربردی