مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1397 ساعت 18:102018-10-10حوادث

دستگیری سارقان طلافروشی در بازار تهران


رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری عاملان سرقت بیش از 3 کیلوگرم طلا از مغازه طلافروشی در منطقه بازار تهران خبر داد.

- عکس تزیینی است رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری عاملان سرقت بیش از 3 کیلوگرم طلا از مغازه طلافروشی در منطقه بازار تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش و در پی وصول پرونده ای از کلانتری 113 بازار با موضوع سرقت مغازه طلافروشی ، شاکی پرونده در پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ حاضر شد و عنوان کرد که بیش از 3 کیلوگرم طلاجات از مغازه وی سرقت شده است.

با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته مغازه طلافروشی مشخص شد که یکی از شاگردان مغازه طلافروشی بنام محسن 26 ساله در چندین مرحله اقدام به سرقت طلاجات از داخل مغازه کرده و در حال حاضر نیز از ایران خارج و به کشور یونان متواری شده است.

با وجود متواری شدن متهم اصلی پرونده ، کارآگاهان پایگاه هفتم با انجام تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که محسن پس از انجام سرقت، زمان کافی برای فروش تمامی طلاجات مسروقه را نداشته و به همین علت دو تن از دوستان خود را در ازای شراکت در پول حاصل از فروش طلاجات مسروقه ، مسئول فروش طلاجات مسروقه کرده و در ادامه این دو نفر بنام های اکبر و نعمت شناسایی ، دستگیر و در تحقیقات پلیسی عنوان کردند که طلاجات مسروقه را به دو خریدار امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان طلافروشی در بازار تهران

دستگیری سارقان طلافروشی در بازار تهران