مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1397 ساعت 10:052018-10-10پزشكي

رتبه جهانی ایران در نشاط اجتماعی /راهکارهای کاهش عاطفه منفی در کشور


نشاط اجتماعی زمینه ای برای توسعه و پیشرفت یک جامعه است؛ به طوری که یکی از متغیرهایی که برای تعیین سطح توسعه یافتگی یک کشور استفاده می شود، متغیر نشاط و رضایت مندی آن جامعه است.

- رتبه جهانی ایران در "نشاط اجتماعی"/راهکارهای کاهش عاطفه منفی در کشور نشاط اجتماعی زمینه ای برای توسعه و پیشرفت یک جامعه است؛ به طوری که یکی از متغیرهایی که برای تعیین سطح توسعه یافتگی یک کشور استفاده می شود، متغیر نشاط و رضایت مندی آن جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شادی و نشاط به عنوان یکی از احساسات ریشه ای مثبت و یکی از ضروری ترین خواسته های فطری و نیازهای روانی انسان، نقش تعیین کننده ای در تأمین سلامت فرد و جامعه داشته و از آنجا که شادی همواره با خرسندی، خوش بینی و امید و اعتماد همراه است، می تواند نقش تسریع کننده ای در فرآیند توسعه جامعه داشته باشد.

بر همین مبناست که از سال 2000 میلادی به بعد در نگاه سازمان ملل برای تعیین سطح توسعه یافتگی کشورها، متغیرهای نشاط یا شادکامی، امید به آینده، خشنودی و رضایتمندی افراد جامعه نیز به عنوان یک متغیر کلیدی وارد محاسبات شده است؛ به این صورت که اگر مردم یک جامعه احساس شادکامی، خشنودی و رضایتمندی نکنند، نمی توان آن جامعه را توسعه یافته _ به ویژه در حوزه توسعه اجتماعی _ قلمداد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه جهانی ایران در نشاط اجتماعی /راهکارهای کاهش عاطفه منفی در کشور

رتبه جهانی ایران در نشاط اجتماعی /راهکارهای کاهش عاطفه منفی در کشور