مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 17:562018-10-09سياسي

معاون وزیری 600 میلیون به یک صندوق تامین اجتماعی داده تا سوابق خدمتی اش را حذف کند


یکی از معاونین وزرا 600 میلیون به یک صندوق تامین اجتماعی داده تا سوابق خدمتی اش را حذف کند، ولی با پاک کردن یک صندوق درست شدنی نیست و این ها قابل ردیابی است.

- رشوه 600 میلیونی یک معاون وزیر به یک صندوق تامین اجتماعی برای بازنشست نشدن نماینده مجلس گفت: یکی از معاونین وزرا 600 میلیون به یک صندوق تامین اجتماعی داده تا سوابق خدمتی اش را حذف کند، ولی با پاک کردن یک صندوق درست شدنی نیست و این ها قابل ردیابی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس عصر امروز در نشست بررسی دایره شمول قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان که در موسسه مطالعات حقوق عمومی برگزار شد، با بیان اینکه در اصل ماده واحده ملاکمان دستگاه هاست، اظهار داشت: دستگاه های موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری است که عنوان دستگاه ها را از موضوع ماده 5 برداشته ایم که در آن راجع به موسسات عمومی دولتی است.

وی افزود: در قانون فهرست موسسات غیر دولتی مصوبه سال 78 نوشته که شهرداری ها و شرکت های تابعه آنان مادامی که 50 درصد سهام آن متعلق به شهرداری باشد جزو موسسات عمومی غیر دولتی است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه قانون مدیریت خدمات کشوری دایره شمول فراگیری دارد گفت: بعضی خودخوانده می گویند ما شامل نیستیم درصورتی که اصل ماده واحده بسیار شمول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیری 600 میلیون به یک صندوق تامین اجتماعی داده تا سوابق خدمتی اش را حذف کند

معاون وزیری 600 میلیون به یک صندوق تامین اجتماعی داده تا سوابق خدمتی اش را حذف کند