مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 14:512018-10-09پزشكي

دخالت برخی افراد ذی نفوذ در دانشکده علوم پزشکی آبادان پذیرفتنی نیست


تشکل های دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان با صدور بیانیه ای به دخالت برخی افراد ذی نفوذ در عزل و نصب رییس این دانشکده اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تشکل های دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان با صدور بیانیه ای به دخالت برخی افراد ذی نفوذ در عزل و نصب رییس این دانشکده اعتراض کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بدون شک، شاهراه حرکت به سمت پیشرفت و توسعه ی ملی، بدون توجه به مقوله های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به بیراهه ای تاریک تبدیل خواهد شد.

بدیهی است که در بطن کلمه ی توجه ، ده ها موضوع و صد ها مشکل و مسئله ی پیدا و پنهان، جان می گیرند که از جمله آن ها می توان به حفظ افراد شایسته در راس امور اجرایی ، انتصاب مدیران و رؤسای جدید با گزینش منطقی و به رسمیت شناختن استقلال دانشگاه های علوم پزشکی اشاره کرد.

ما دانشجویان علوم پزشکی آبادان، علی رغم بی توجهی آشکار به اولین مورد از این سه مورد مذکور و پس از قطعی شدن کناره گیری دکتر آموزنده از سمت ریاست این دانشکده با تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم و دخالت های نابجای افراد حقیقی و حقوقی داخل و خارج از چارچوب علوم پزشکی و بدون توجه به سابقه درخشان و خدمات ارزنده ایشان در دوره تصدی در این مقام، برای احقاق حقوق از دست رفته دانشگاه و دانشجویان و احیای دو مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت برخی افراد ذی نفوذ در دانشکده علوم پزشکی آبادان پذیرفتنی نیست

دخالت برخی افراد ذی نفوذ در دانشکده علوم پزشکی آبادان پذیرفتنی نیست