مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 14:302018-10-09سياسي

اعضای شورای نگهبان و مجمع تشخیص هم خائن اند؟


اگر اعضای شورای نگهبان هم نظری مانند اکثریت نمایندگان مجلس داشته باشند و این لایحه را تصویب کنند، آیا آنها هم خائن هستند؟ اگر این شورا این لایحه را رد کرد و «CFT» به مجمع تشخیص مصلحت نظام و رفت و آنجا تصویب شد.

- اگر اعضای شورای نگهبان هم نظری مانند اکثریت نمایندگان مجلس داشته باشند و این لایحه را تصویب کنند، آیا آنها هم خائن هستند؟ اگر این شورا این لایحه را رد کرد و CFT به مجمع تشخیص مصلحت نظام و رفت و آنجا تصویب شد.

آیا اعضای مجمع خائن هستند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران نوشت: بعد از تصویب الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم CFT برخی از جریان ها و رسانه ها، نمایندگانی که به این طرح رای مثبت دادند را خائن خطاب کردند.

روزنامه کیهان نوشت: با وجود خیانت برخی نمایندگان مجلس در رأی به لایحه CFT، تعداد آرای نمایندگان مخالف، رشد چشمگیری را نسبت به تعداد نمایندگان مخالف در روز تصویب برجام نشان می دهد.

در مورد پروانه سلحشوری، نماینده تهران، نوشتند: سلحشوری با گردن شکسته به مجلس آمد تا خیانت خودش را ثابت کند! زدن اتهام خیانت به نمایندگان آن هم به خاطر انجام وظایف قانونی خود، یک ظلم آشکار در حق کسانی است که با رای مردم در اسفند 94 انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای نگهبان و مجمع تشخیص هم خائن اند؟

اعضای شورای نگهبان و مجمع تشخیص هم خائن اند؟