مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 14:052018-10-09اقتصادي

شگفتی ها در تور موریس، تکه ای از بهشت را حتما ببینید


در حدود یک قرن پیش، مارک تواین نویسنده آمریکایی درباره جزیره موریس گفته است: در ابتدا موریس به وجود آمد و بعد بهشت، و بهشت از روی موریس کپی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت هواپیمایی سام سیر، آیا شما تصور اقامت در یک جزیره بهشت مانند را دارید؟ جواب واضحه؛ به موریس سفر کنید.

مروارید اقیانوس هند، مکان فوق العاده جالب روی زمین! دریای فیروزه ای، سواحل شنی سفید که با طبیعت باشکوه این جزیره ترکیب شده است.

در اینجا ما یک راه خوب برای شروع سفر در این جزیره بی نهایت زیبا داریم! در زمان سفرتون، شما می توانید زیر یک درخت نارگیل کل روز را لم بدهید، پارک های طبیعی داخل موریس رو کشف کنید و مردمی را ببینید که خیلی دوستانه و گرم به شما خوشامد می گویند.

با دیدن هتل های لوکس و ویلاهای گران قیمت، می بینید که موریس به مهمانان خود اهمیت زیادی می دهد و می خواهد شما بهترین تعطیلات رو در موریس بگذرانید.

اگر طرفدار بازی گلف هستید، این جزیره معدن زمین های بین المللی گلف است.

همه نوع ورزش آبی، دیدن شنای دلفین ها در خلیج تامارین، مسابقات ماهیگیری، غواصی، کشتی های کاتاماران، اگر هم خیلی دوست دارید که هیجان زده شوید با Zip line از وسط جنگل و کوه و آبشار و رودخانه رد شده یا اگر می خواهید آدرنالین خون تان بیش از اندازه بالا برود حتما پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگفتی ها در تور موریس، تکه ای از بهشت را حتما ببینید

شگفتی ها در تور موریس، تکه ای از بهشت را حتما ببینید