مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 17:152018-10-08اقتصادي

هدف گذاری ایجاد 2000 خانه بوم گردی در کشور


ظهر امروز رییس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری با سفر به شهرستان اسدآباد از روستای هدف گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور اسدآباد بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان در حاشیه بازدید از این روستای گردشگری در جمع خبرنگاران، از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به این روستا خبر داد و گفت: تاکنون برای سنگفرش روستای هدف گردشگری ملحمدره 600 میلیون تومان هزینه شده که در این سفر یک میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز به این روستا برای اجرای فاز دوم و سوم سنگفرش و احداث مجتمع رفاهی و بهداشتی اختصاص داده شد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروزه خوشبختانه حتی در بازدید از دورترین روستاها موضوع بوم گردی و کسب وکار کوچک رونق گرفته و سازمان میراث فرهنگی در زیرساخت ها مشارکت جدی داشته و حتی در حال ساماندهی راه های روستایی و انجام کار عمرانی است.

مونسان با اشاره به ترویج رو به رشد خانه های بوم گردی تصریح کرد: افزایش خانه های بوم گردی یکی از مهمترین اهداف سازمان بوده و در حال حاضر در سطح کشور 600 خانه بوم گردی وجود دارد که بر اساس هدف گذاری ها باید این تعداد به 2 هزار واحد در سطح روستاهای کشور ارتقاء یابد.

وی اضافه کرد: با هدف گذاری 2 هزار خانه بوم گردی 16 هزار اشتغال جدید با حداقل سرمایه گذاری و با حداقل مداخله دولت در این راستا ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری ایجاد 2000 خانه بوم گردی در کشور

هدف گذاری ایجاد 2000 خانه بوم گردی در کشور