مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 15:452018-10-08دانش

وسیله تعیین گروه خونی به روش لوله ای تسهیل شده ثبت اختراع شد


دانشجوی واحد علوم و تحقیقات موفق به طراحی و ساخت وسیله ای برای سهولت آزمایش تعیین گروه خونی به روش لوله ای و ثبت آن با عنوان اختراع «وسیله تعیین گروه خونی به روش لوله ای تسهیل شده» شد.

- "وسیله تعیین گروه خونی به روش لوله ای تسهیل شده" ثبت اختراع شد دانشجوی واحد علوم و تحقیقات موفق به طراحی و ساخت وسیله ای برای سهولت آزمایش تعیین گروه خونی به روش لوله ای و ثبت آن با عنوان اختراع وسیله تعیین گروه خونی به روش لوله ای تسهیل شده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وسیله تعیین گروه خونی به روش لوله ای تسهیل شده توسط گروهی از محققان کشورمان به سرپرستی علیرضا قهرمانی برندق دانشجوی دکتری مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک واحد علوم و تحقیقات ساخته شد.

این وسیله که با همکاری گروهی متشکل از کارشناسان مهندسی پزشکی بیمارستان مطهری ارومیه و دانشجویان رشته های رباتیک و مهندسی پزشکی دانشگاه تبریز و دانشگاه آزاد واحد تبریز ساخته شده است، در جشنواره اختراعات و ابتکارات منطقه ای رویش البرز از سوی بنیاد ملی نخبگان استان آذربایجان غربی به عنوان اختراع سطح 3 بنیادملی نخبگان انتخاب، معرفی و ثبت اختراع شده است.

علیرضا قهرمانی برندق، دانشجوی دکتری مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک واحد علوم و تحقیقات در تشریح اهمیت و ضرورت این اختراع، گفت: 99 درصد از ایمنی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسیله تعیین گروه خونی به روش لوله ای تسهیل شده ثبت اختراع شد

وسیله تعیین گروه خونی به روش لوله ای تسهیل شده ثبت اختراع شد