مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 15:112018-10-08اجتماعي

هیاهوی رنگ ها در ایستگاه کودکی/ نقاشی کودکان چه می گویند


پهنه سفید کاغذ بوم رنگ نقاشی کودکان است که می تواند دنیای رنگ ها و نشانه های خود را به تصویر بکشند و با زبان نمادها و نشانه ها سخن بگویند و در دنیای جذاب رنگ ها غوطه ور شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، 16 مهر که روز جهانی کودک نامگذاری شده است بهانه ای شد تا وارد دنیای کودکان شویم.

دنیای کودکان دنیای رنگ ها و نشانه هاست، دنیای جذابی که در آن با زبان تصویر سخن می گویند، غم ها و شادی هایشان را با رنگ های جادویی و با آدمک هایی که هر کدام نشانی از یک نماد و زیبایی است، با همدیگر به اشتراک می گذارند و به اعتقاد روان شناسان کودک هیچ کدام از شکل ها و تصاویری که بر لوح سفید کاغذ ترسیم می کنند، بی هدف نیست.

احساسات درونی کودک با زبان نقاشی برای بزرگسالان مفهوم پیدا می کند، وقتی به کودک گفته می شود یک نقاشی بکش دو حالت پیش می آید کودک یا در مورد فردی یا مکانی که آن را بسیار دوست دارد و به آن علاقمند است، نقاشی می کشد یا از کسی که خاطره بدی دارد او را به تصویر می کشد و این نشان از سادگی و صداقت کودک است.

کودکان آن چیزی که از خودشان تصور می کنند را بر روی کاغذ می آورند و این موضوع کارشناسان و روان شناسان را برای ارائه راهکارهای لازم برای والدین برای شناخت روحیات و ارائه دستورالعمل های خوب و مفید کمک می کند و گاهی از همین نقاشی ها به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاهوی رنگ ها در ایستگاه کودکی/ نقاشی کودکان چه می گویند

هیاهوی رنگ ها در ایستگاه کودکی/ نقاشی کودکان چه می گویند