مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 14:302018-10-08اجتماعي

ایران مهارت؛ طرحی برای مهارت آموزی دانش آموزان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: در طرح «ایران مهارت» آموزشگاه های آزاد نقش مهمی را جهت تبیین فرهنگ مهارت آموزی ایفا می کنند که اصل نخست آن داشتن ایده خلاقانه است.

- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: در طرح ایران مهارت آموزشگاه های آزاد نقش مهمی را جهت تبیین فرهنگ مهارت آموزی ایفا می کنند که اصل نخست آن داشتن ایده خلاقانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا انصاری در جلسه مسئولان آموزشگاه های آزاد استان زنجان، اظهار کرد: طرح ایران مهارت ، طرحی است که سنین پایه را در برمی گیرد که هدف آن تبیین جایگاه مهارت آموزی برای جامعه هدف است.

در این راستا آموزشگاه های آزاد به عنوان مراکز ذی صلاح فنی و حرفه ای نقش مهمی را در تبیین فرهنگ مهارت آموزی ایفا می کنند.

وی با اشاره به اینکه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در صف نخست فرهنگ سازی کار و کارآفرینی قرار دارند، تصریح کرد: در بخش اشتغال، جمعیت جامعه به دو بخش فعال و غیرفعال تقسیم می شود .

بخش جمعیت فعال اختصاص به افراد جویایی کار از جمله شاغلان در بخش های مختلف اداری، سربازان وظیفه و دانشجویان دارد و بخش غیرفعال دانش آموزان و زنان خانه دار را در برمی گیرد که بخش دوم سهم بالایی از نرخ بیکاری را در جامعه از آن خود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران مهارت؛ طرحی برای مهارت آموزی دانش آموزان

ایران مهارت؛ طرحی برای مهارت آموزی دانش آموزان