مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 13:412018-10-08اقتصادي

عدم شفافیت، فساد ساختاری و نوسان شدید نرخ ارز اقتصاد ایران را فشل کرده است


کارشناسان و اقتصاددانان محیط کسب وکار در ایران معتقدند عدم شفافیت، فساد ساختاری و نوسان شدید نرخ ارز باعث نااطمینانی برای سرمایه گذاران در محیط کسب و کار شده و اعتماد به ورشکستگی را افزایش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، میزگرد تخصصی محیط سرمایه گذاری کسب وکاردر ایران (بیم ها و امیدها) به میزبانی گروه مطالبات بهره وری و ارتقاء سازمانی، موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی پیش از ظهر امروز در محل موسسه برگزار شد.

در این نشست، لطفعلی بخشی نایب رییس انجمن اقتصاددانان ایران با بیان اینکه تحریم ها باعث خواهد شد تا در آینده امکان رقابت جهانی از اقتصاد ایران سلب شود عنوان کرد: روزی که تحریم ها در کشور تمام شود حدود 50 سال با تکنولوژی دنیا فاصله خواهیم داشت و همچنان از تکنولوژی عقب مانده نسبت به دنیا برخوردار خواهیم بود زیرا تحریم ها باعث خواهد شد تا تعامل با جهان دچار مشکل شود.

وی با اشاره به نوسان شدید نرخ ارز در کشور عنوان کرد: هم اکنون کالاهایی که وارد کشور می شوند با کاهش قدرت خرید مردم مواجه هستند از طرفی کالاهایی که ربطی به نوسان نرخ ارز ندارند نیز هم پا با نوسان قیمت ها با رشد مواجه هستند.

به گفته بخشی، محیط کسب و کار ایران در دو بخش شامل قوانین دولتی و فسادها یا به عبارتی امضاهای طلایی مواجه است و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم شفافیت، فساد ساختاری و نوسان شدید نرخ ارز اقتصاد ایران را فشل کرده است

عدم شفافیت، فساد ساختاری و نوسان شدید نرخ ارز اقتصاد ایران را فشل کرده است