مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 12:302018-10-08ورزشي

معرفی بانوان کاراته کای ایران برای مسابقات جهانی


در پایان مسابقات انتخابی امروز تیم ملی کاراته بانوان، ملی پوشان اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از صبح امروز (دوشنبه) 17 مهر ماه 1397 رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان بانوان با برگزاری مبارزات اوزان منهای 55 کیلوگرم و منهای 61 کیلوگرم پیگیری شد که در پایان، فاطمه چالاکی و رزیتا علیپور توانستند جواز حضور در ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی جهان را کسب کردند.

در مبارزات وزن منهای 55 کیلوگرم، فاطمه چالاکی، طراوت خاکسار و آویشن باقری به مصاف هم رفتند که در پایان، چالاکی با کسب سه پیروزی و دو تساوی جواز حضور در رقابت های جهانی اسپانیا را کسب کرد.

در وزن منهای 61 کیلوگرم، رزیتا علیپور و شیما آل سعدی سه بار مقابل هم قرار گرفتند که در پایان رزیتا علیپور با دو برد و یک تساوی جواز حضور در ترکیب تیم ملی را کسب کرد.

به این ترتیب، ترکیب تیم ملی کاراته بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا به قرار زیر است: وزن منهای 50 کیلوگرم، سارا بهمنیار وزن منهای 55 کیلوگرم، فاطمه چالاکی وزن منهای 61 کیلوگرم، رزیتا علیپور وزن منهای 68 کیلوگرم، پگاه زنگنه وزن به اضافه 68 کیلوگرم، حمیده عباسعلی مسابقات جهانی کاراته آبان ماه سال جاری به میزبانی اسپانیا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بانوان کاراته کای ایران برای مسابقات جهانی

معرفی بانوان کاراته کای ایران برای مسابقات جهانی