مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 11:402018-10-08اجتماعي

آماده باش نیروهای پلیس راه برای خدمت رسانی به زائرین حسینی(ع)


رییس پلیس راه استان ایلام از آماده باش کامل نیروهای پلیس راه برای خدمت رسانی مطلوب به زائرین حسینی(ع) و برقراری نظم آمد و شد ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- آماده باش نیروهای پلیس راه برای خدمت رسانی به زائرین حسینی(ع) رییس پلیس راه استان ایلام از آماده باش کامل نیروهای پلیس راه برای خدمت رسانی مطلوب به زائرین حسینی(ع) و برقراری نظم آمد و شد ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: برای اجرای هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی(ع)، پلیس راه استان با هماهنگی و همکاری دستگاه های خدمت رسان در مسیرهای 5 گانه اربعین(مهران - سرابله - دهلران - ملکشاهی و ایوان)نسبت به استقرارهای ایستگاه های امدادی در محل های ایمن اقدام کرده است.

وی به رانندگانی که قصد تردد در این ایام را دارند توصیه کرد که با توجه به افزایش سفرها و حجم زیاد ترافیک بخصوص در مسیر مهران و سرابله قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رییس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: با توجه به این که مسیر ایلام - مهران دارای یکنواختی مسیر نیست و دارای نقاط ضعفی می باشد، از این رو می طلبد که رانندگان محترم با رعایت صبر و حوصله، پرهیز از عجله و شتاب بی مورد و رعایت سرعت مطمئنه و توجه به هشدارهای پلیسی رانندگی کنند تا ان شاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای پلیس راه برای خدمت رسانی به زائرین حسینی(ع)

آماده باش نیروهای پلیس راه برای خدمت رسانی به زائرین حسینی(ع)