مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 11:352018-10-08بين الملل

چین: سیاست یک کشور، دو سیستم در هنگ کنگ به قوت خود باقی است


یکی از رسانه های دولتی چین امروز (دوشنبه) از عدم صدور مجدد ویزای کاری برای یکی از خبرنگاران فایننشال تایمز برای رفتن به هنگ کنگ دفاع کرد و آن را حق حاکمیتی چین دانست.

- چین: سیاست "یک کشور، دو سیستم" در هنگ کنگ به قوت خود باقی است یکی از رسانه های دولتی چین امروز (دوشنبه) از عدم صدور مجدد ویزای کاری برای یکی از خبرنگاران فایننشال تایمز برای رفتن به هنگ کنگ دفاع کرد و آن را حق حاکمیتی چین دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در این گزارش از سوی روزنامه چاینا دیلی همچنین ادعاهای مطرح شده درباره اینکه امتناع هنگ کنگ در صدور مجدد ویزای کاری برای یکی از خبرنگاران فایننشال تایمز اقدامی در جهت نقض آزادی های وعده داده شده است، رد کرد.

این روزنامه در بخش سرمقاله خود نوشته که صدور مجدد ویزا یک حق مستقل است که هیچ دولتی اجازه مداخله در آن را ندارد و اتهامات از سوی مقام های خارجی تلاشی برای حمله به دولت پکن محسوب می شود.

روزنامه فایننشال تایمز اخیرا گزارش داده بود که مقام های هنگ کنگ از صدور مجدد ویزای کاری برای ویکتور مالت، سردبیر اخبار آسیایی این روزنامه که بعنوان معاون رییس باشگاه خبرنگاران خارجی این منطقه نیز فعالیت می کند، امتناع کرده و این مساله انتقادهایی را از سوی گروه های آزادی رسانه و آمریکا در پی داشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: سیاست یک کشور، دو سیستم در هنگ کنگ به قوت خود باقی است

چین: سیاست یک کشور، دو سیستم در هنگ کنگ به قوت خود باقی است