مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 09:152018-10-08اجتماعي

فعالیت های گروهی، راهکاری برای آموزش کنترل خشم


یک جامعه شناس بر لزوم آموزش مهارت کنترل خشم به دانش آموزان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر کنترل خشم در کلام آموزش داده می شود در حالی که این امر نیازمند آموزشی عملی است و فعالیت های گروهی یکی از اعمالی است که باعث به دست آوردن مهارت کنترل خشم می شود.

- دکتر امیرمحمود حریرچی در گفت وگو با ایسنا، درباره مهارت هایی که دانش آموزان باید بیاموزند، گفت: متاسفانه آمار نزاع در جامعه ما بسیار بالاست و شاهد آن هستیم که بسیاری از نزاع ها به دلیل عدم برخورداری از مهارت کنترل خشم صورت می گیرد، بیش از نیمی از نزاع ها و قتل ها بدون برنامه ریزی قبلی صورت می گیرد و می توان گفت اگر افراد زمانی که خشمگین می شدند، خشم خود را مدیریت و مهار می کردند درگیر نزاع نمی شدند، بنابراین آموزش مهارت کنترل خشم به دانش آموزان از مواردی است که می تواند آمار های درگیری، قتل و .

را کاهش دهد، اما در عین حال هر آموزشی باید زمینه ای داشته باشد و با توجه به شرایط آموزشی در کشور ما این زمینه باید تقویت شود.

وی افزود: در حال حاضر بیش از پنج میلیون پرونده از 15میلیون پرونده قضایی موجود در کشور به دلیل نزاع است که می توان این آمار را با آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان کاهش داد؛ به طوری که سطح فرهنگ و اخلاق در جامعه افزایش داده شود؛ همچنین سواد عاطفی و سواد اجتماعی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های گروهی، راهکاری برای آموزش کنترل خشم

فعالیت های گروهی، راهکاری برای آموزش کنترل خشم