مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1397 ساعت 15:162018-10-07فرهنگي

فراخوان «چهارفصل تئاتر ایران» منتشر شد


ایوب آقاخانی مدیر دفتر مطالعات و پژوهش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از برگزاری فصل نخست دوره جدید پروژه های جامع ملی «چهارفصل تئاتر ایران» خبر داد.

- ایوب آقاخانی مدیر دفتر مطالعات و پژوهش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از برگزاری فصل نخست دوره جدید پروژه های جامع ملی چهارفصل تئاتر ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، ایوب آقاخانی مدیر دفتر مطالعات و پژوهش مرکز هنر های نمایشی حوزه هنری از برگزاری فصل نخست دوره جدید پروژه های جامع ملی چهارفصل تئاتر ایران در این مرکز به منظور کشف استعداد های جدید در زمینه نمایشنامه نویسی خبر داد.

مرکز هنر های نمایشی حوزه هنری کشور دوره جدید پروژه جامع ملی نمایشنامه نویسی چهارفصل تئاتر ایران را به دبیری ایوب آقاخانی به منظور تقویت بنیه نمایشنامه نویسی کشور در پاییز 1397 برگزار می کند.

پروژه جامع ملی چهارفصل تئاتر ایران که چهار سال متوالی با مدیریت ایوب آقاخانی در سال های 87 تا 91 موفقیت هایی را کسب کرده بود بار دیگر کار خود را آغاز می کند.

این پروژه که پیش از این از سوی اداره کل هنر های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شد، این بار در حوزه هنری از سوی مرکز هنر های نمایشی این نهاد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان «چهارفصل تئاتر ایران» منتشر شد

فراخوان «چهارفصل تئاتر ایران» منتشر شد