مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1397 ساعت 15:152018-10-07بين الملل

پیام تشکر پسر عبدالله صالح به سلطان قابوس و ملک سلمان


پسر رییس جمهوری پیشین یمن پیامی را برای سلطان قابوس بن سعید، پادشاه عمان، سلمان بن عبد العزیز، پادشاه عربستان و نیز محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور، - خلیفه بن زاید، رییس امارات و محمد بن زاید، ولیعهد این کشور ارسال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، احمد علی عبدالله صالح، پسر علی عبدالله صالح، رییس جمهوری پیشین یمن در پیامی برای پادشاه عمان از میانجیگری او برای آزادی برادران و نزدیکانش که در اسارت نیروهای جنبش انصارالله بودند، تقدیر و تشکر کرد.

او تاکید کرد: تلاش های سلطان قابوس منجر به آزادی مدین و صلاح علی عبدالله صالح و ورود آن دو به ابوظبی شد.

همچنین پسر علی عبدالله صالح از نقش ائتلاف عربی به رهبری سلمان بن عبد العزیز و محمد بن سلمان در تسهیل عملیات انتقال دو برادرش از صنعاء به اردن و سپس امارات تشکر کرد.

احمد علی در ادامه از مشارکت سازنده رییس امارات و نیز ولیعهد این کشور در ساماندهی و تسهیل خروج زندانیان و توجه به آنها و نیز استقبال و میزبانی از خانواده علی عبدالله صالح تشکر کرد.

علاوه بر این وی از رهبران حزب کنگره در داخل و خارج یمن که در آزادی تعدادی از اعضای خانواده مادری به عنوان اولین گام برای آزادی سایر اعضای خانواده صالح و دیگران نقش داشتند، تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تشکر پسر عبدالله صالح به سلطان قابوس و ملک سلمان

پیام تشکر پسر عبدالله صالح به سلطان قابوس و ملک سلمان